Şimdi Okullu Olduk..


 Herkese mutlu günler..

Okulların açılmasına sayılı günler kaldı. Tanışma haftası olan ilk haftada öğrencilerimizi daha iyi tanımamıza olanak sağlayan begendigim bazı etkinlikleri pinterestte buldum. Aynı zamanda öğrencilerimizin okula daha çabuk adapte olup alışması için de yaka kartları ve taç örnekleride ekledim. Umarım sağlık ve güzelliklerle dolu bir eğitim öğretim yılı olur. Çocuklarımıza yeni çıkacakları bu yolda boooolca mutluluk ve başarı diliyorum. Lütfen özellikle alışma aşamasında okula uyum sağlamakta zorlanan çocuklarımıza karşı ekstra anlayışlı ve sabırlı olalım.Onlara ihtiyac duydukları zamanı tanıyalım. Her çocuğun kendine has özelllikleri ve yapısı olduğunu unutmadan her birine aynı sevgi ve ilgiyi gösterelim. Tüm meslektaslarima, velilerimize ve çocuklarımıza simdiden hayırlı bir sene olmasını diliyorum. 




























Kaynak;pinterest,youtube